Поділитись в соц мережах:
«…для того, щоб не втратити свободу... Гідність у тому, що вони хочуть жити у вільному світі … тобто вектор розвитку йде у світове співтовариство… не тільки в Європу…Європа – ця метафора…»
Поділитись в соц мережах:
«Потрібно створити інформаційний портал з повною інформацією для мігрантів. Які ризики? Які правила поведінки? Які переваги? Яка зарплата? Люди часто їдуть, не розуміючи, куди і на які умови».
Поділитись в соц мережах:
«Тому що наше суспільство ще слабко чує… З моменту Празькой весни 68-го до Гавела минула певна кількість років… Так, і ми ще маємо визрівати»
Поділитись в соц мережах:
«Тобто щоб готовність до протесту вилилася в реальний протест, необхідні три фактори. По-перше, якийсь поштовх, крок з боку влади, який відразу обурить велику кількість людей. По-друге — наявність політиків, яким довіряють. По-третє, люди повинні розуміти, що буде в результаті».
Поділитись в соц мережах:
«Так, воно ще дуже слабке. У нього ще немає необхідних важелів впливу. Але я вважаю, що мине ще років зо два-три, і воно вже не дасть ділити бюджет так, як вони ділять. На місцевому рівні в тому числі. Бо одна річ — впливати на парламент, уряд і президента, і зовсім інша — на голову твоєї сільради».
Поділитись в соц мережах:
Повна відео - версія інтерв'ю
Поділитись в соц мережах:
Повна відео - версія
Поділитись в соц мережах:
"Державні інституції використовують ті маяки і обмеження, які народ не сприймає. Це досить фундаментально і зрозуміло для України. Для 80 відсотків українців свобода -- головна цінність. Безумовно, якісь обмеження потрібні. Але у нас держава хоче контролювати абсолютно все. Вона втручається в науку, в культуру, в церкву ... Для західного суспільства - це нонсенс ".
Поділитись в соц мережах:
«Є теорія поділу влади -- на законодавчу, виконавчу і судову. В Україні поділ номінальний. Незалежних судів ми так і не створили. Система може себе дієво показати тільки в разі наявності вироків щодо осіб з влади. Але таких вироків немає. Значить наші правоохоронна і судова системи – бутафорія».
Поділитись в соц мережах:
«Дійшло до того, що влада в так званому законі про амністію, про яку вона домовляється з опозицією, офіційно обіцяє, що в разі розблокування вулиць і будинків буде змінено запобіжний захід протестувальникам, уже взятим під варту. Це класичні вимоги терористів. У цьому випадку терористом є держава».
Поділитись в соц мережах:
«Юристи, які ввійшли в групу, віддаються своїй роботі повністю. І це виключно російські та кримські фахівці. Микола Полозов каже, що це перший випадок у юридичній практиці Росії, коли створено цілу групу з 30 юристів, яка дотримується єдиної лінії захисту. Коли ніхто не виїжджає за рахунок іншого».
Поділитись в соц мережах:
«Кабмін не став центром формування державної політики. Він як і раніше перевантажений не властивими йому, але такими ласими функціями, від яких і постмайданній владі виявилось важко відмовитись. Ідеться про управління державним майном. Зокрема державними підприємствами, про призначення їхніх керівників, затвердження фінансових планів…».
Поділитись в соц мережах:
«Розмежування політичних та адміністративних посад відбулося на папері, але державні секретарі так і не знайшли свого місця ні в системі управління державною службою в міністерствах, ні в процесі формування державної політики. Прем’єр не поставив конкретного завдання імплементувати цей новий інститут».
Поділитись в соц мережах:
«Кабмін разом з іншими центральними органами виконавчої влади дуже обмежений у реалізації своїх повноважень на регіональному рівні. Причина одна: голів місцевих державних адміністрацій призначає президент, і це записано в Основному Законі. Але й це ще не найгірше…».
Поділитись в соц мережах:
«Свавілля нереформованих правоохоронних органів — поліції та прокуратури — і місцевих держадміністрацій, апогеєм якого стала трагічна загибель Каті Гандзюк, — це, швидше, сигнал про те, що децентралізація не закінчена, більше того — активно саботується місцевим криміналом, який проріс у владу».